2015. augusztus 14., péntek

11.rész-Harry

Tudnom kellett volna hogy ez még közel sem a vége.

Másnap reggel a szuszogó Niall mellett ébredtem.Álmosan dörzsöltem meg a szemeimet majd kimásztam mellőle.Vagyis másztam volna de ő hirtelen visszarántott.Kissé lefagytam mire ő jóízűen felnevetett.
-Ennyire ne legyél rémült.-mosolygott rám.
-Heh,egyszerű mondani...-motyogtam az orrom alá.
-Tessék?-mosolygott továbbra is.Fél karjával átkarolta a derekam.
Belenéztem a szemeibe és egyszerűen nem tudtam hideg maradni.
-Semmi.-mosolyogtam rá,majd kimásztam a karjaiból.
-Hova mész?
-A fürdőszobába.
Bólintott egyet,jelezve hogy érti.Kislisszantam az ajtón és a fürdőszoba felé vettem az irányt amikor vita zaját hallottam a nappaliból.Odaosontam a lépcsőhöz,és leskelődni kezdtem.
-HARRY BAZDMEG ELEGEM VAN BELŐLED!-kiáltotta Liam Harry arcába.-Elegem van abból hogy folyton eljátszod a főnököt!-mondta egy fokkal halkabban de még mindig emelt hangon.
A következő pillanatban Harry hatalmasat csapott Liam arccsontjára az öklével.Aprót sikítottam,mire mindketten felé fordultak.Amint észrevettek elindultam felém,azonban és hátat fordítottam és Niall szobájába rohantam,majd becsaptam az ajtót.Niall ijedten ült fel az ágyon.
-Mi a baj Mady?
-Niall,H-harry...-kuporodtam oda mellé az ajtót figyelve.
-Harry mi?
-Harry megütötte Liamet!-ziháltam az ijedtségtől.
-MI?
Ekkor a két srác berontott az ajtón és megálltak egymás mellett.Egyikük sem szólt egy szót sem,csak bámultak rám.
-Srácok.Miről beszél Mady?-nézett rájuk idegesen Niall.
-Miért,mit mondott?-kérdezte óvatosan Harry.
-Hogy megütötted Liamet.
Harry beletúrt göndör hajába majd visszanézett ránk.
-Igen,igaz.
Láttam Liam arcán hogy ideges,de nem szólt semmit.
-Elmondjátok mi volt ez az egész?Vagy inkább megtartjátok magatoknak?
-Hát hamarabb az utóbbi..-motyogta Liam.
Harry megharapta az ajkát majd óvatosan megrázta fejét.
-Semmi komoly,csak összekaptunk.
-Ne ütögessétek egymást,oké?-nézett rájuk Niall.
Mindketten bólintottak,úgy éreztem magam mintha egy apuka beszélgetését hallgattam volna a rosszcsont kölykeivel.
A fiúk kioldalaztak a szobából így újra kettesben maradtunk Niallel.
-Mit láttál?-szegezte nekem hidegen a kérdést.
-Semmit.Csak az,hogy megütötte.
-Akkor pontosítok.Mit hallottál?
Egy pillanatra elgondolkodtam.Tudtam hogy Harry nem örülne annak ha Niall tudná,látszott hogy el akarja titkolni.Mindenesetre elmondtam mindent Niallnek,mire ő bólintott,majd kiment a szobából.
Ó istenem,mit tettem....?

Késő estig semmi nem történt.Mindannyian elvoltunk,bár én nem nagyon mentem a fiúk közelébe.Inkább üldögéltem a szobában vagy lementem enni.
Azonban késő este lesétáltam a konyhába és Harryvel találtam szemben magam.Nem tudtam mire számítsak ígyhát rámosolyogtam és elmentem mellette.A következő pillanatban erőteljesen megszorította a karom és visszarántott.Nem volt túl boldog.Nekitolt a pultnak majd egészen közel hajolva hozzám a következő szavakat szűrte fogai között:
-Te normális vagy?
Nem válaszoltam,megpróbáltam kiszabadulni szorítása alól.Lenézően elvigyorodott és erősebben szorított a pultnak.
-Nehogy azt hidd,bármi esélyed is van ellenem.Azt teszek,amit csak akarok.-mondta.
-NI-próbáltam volna Niallért kiáltani de ő egyszerűen befogta a számat és újra gúnyos mosolyra húzta száját.
-Nem ajánlom,hogy ezt,vagy bármi mást elmondj Niallnek az elkövetkezőkben.Értesz?
Remegve bólintottam.
-Reméltem hogy így gondolod.-mondta és levette a kezét a számról,de továbbra sem engedett el.
-H-harry engedj el!-mondtam erőtlenül.Újra elvigyorodott,ami kezdett idegesíteni.Félrenéztem,de ekkor ő újra a pultnak taszított.
-Harry!Kérlek...-kérleltem.Végigsimított egyik kezével a nyakamon,egészen a fülem mögötti területig.
-Eressz el!-mondtam és közben próbáltam lehámozni magamról.Megfogta a fejem hátsó részét majd egészen közel hajolt.Éreztem hogy meg akar csókolni.De én nem a játékszerük vagyok!Mindkét kezemet leszorította ezért kétségbeesetten próbáltam kiutat keresni miközben egyre közelebb és közelebb jött.Talán kiáltanom kéne...De ezt az ötletet azonnal elvetettem ahogyan visszagondoltam előző szavaira.
-Harry?-hallottam meg egy hangot a háta mögül.Harry idegesen fordult meg engem elengedve,mikor megláttuk Louist.-Harry mit művelsz?-szegezte neki a kérdést erélyesen.
-Mi közöd van hozzá Louis?fordult el tőlem akkorra teljesen Harry,én pedig kaptam az alkalmon és azonnal a lépcső felé vettem az irányt.Idegesen trappoltam felfelé,de még hallottam ahogyan Louis Harryre mordul.
-Ugye tudod hogy ezt elmondja Niallnek?

4 megjegyzés:

  1. WOW! Imádom ezt a részt is :D <3 körülbelül mikor jön az új rész? (tudom néha idegesítő lehet ezt hallgatni mindig, ismerem az érzést ugyanis nekem is van 2 1Ds blogom) huhh nagyon izgalmas rész volt ez na és Harry! WOW!!! csak ennyit tudok mondani ismét :"D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Nagyon örülök hogy tetszik!Nem szeretnék pontos időt mondani,mert most így iskolakezdés előtt rengeteg a program,de igyekszem!!♥

      Törlés
  2. Túl jóóóó Imádom. KÖVIT gyorsan..

    VálaszTörlés